Banner-1

Chì ci hè a diffarenza trà l'impugnatura di a vàlvula a farfalla è l'azionamentu di l'ingranaggio a vite senza fine?Cumu deve sceglie ?

Tramindui u manicuvalvola a farfallaè a valvola a farfalla di l'ingranaggio di verme sò valvole chì necessitanu operazione manuale.Sò cumunimenti chjamati valvuli di farfalla manuali, ma ci sò sempre differenzi in l'usu di i dui.

1. Valvula di farfalla di manicu U bastone di manicu conduce direttamente a piastra di valvola, chì cambia rapidamente ma hè laboriosa;a valvola a farfalla di l'ingranaggio di verme conduce a piastra di a valvola attraversu l'ingranaggio di verme, chì cambia lentamente ma risparmia sforzu.Per quessa, quandu a pressione in u pipeline hè alta, serà particularmente laboriosa per selezziunà a valvola di farfalla di manicu.Dongsheng Valve ricumanda di utilizà a valvola a farfalla di l'ingranaggio a vite senza fine.

2. A valvola a farfalla cumunimenti utilizata in l'ingegneria hè in generale a valvola a farfalla di l'ingranaggio di verme, perchè in più di u sforzu di salvezza, a so prestazione di sigillatura hè ancu megliu cà quella di a valvola a farfalla manicu, in particulare in l'ambiente cù alta frequenza di commutazione, a vita di serviziu. di a valvola a farfalla di l'ingranaggio di verme serà più longa chè quella di a valvola a farfalla di manicu.

3. Valvula di farfalla di manicu sò generalmente usate cù diametri chjuchi (dentru DN200), perchè generalmente valvole di farfalla di diametru chjuchi anu un torque più bassu è ponu esse apertu è chjusu direttamente da a manu, mentre chì e valvole di farfalla di l'ingranaggio di verme utilizanu una scatula d'ingranaggio per guidà u gambo di valvola. per rotà, chì hè più risparmiu di travagliu.

Principiu di selezzione di l'accionamentu di manicu è di l'ingranaggio a vite senza fine

Quandu u torque di u gambo di a valvula hè più grande di 300N·M, hè guidatu da una scatula di gear, è u restu hè generalmente guidatu da un manicu.

manicu 1 manicu 2

 


Tempu di Postu: 11-Nov-2021