Banner-1

Chì sò i materiali di a valvula di diafragma?Cumu mantene a valvula di diafragma?Cumu risolve i difetti cumuni di e valvole di diafragma?

A struttura di uvalvola di diafragmahè assai sfarente da quella di valvule ordinariu.Hè un novu tipu di valve è una forma speciale di valvola di chjude.A so parte d'apertura è di chjusu hè un diafragma fattu di molle A cavità interna di a tappa è a parte di guida sò siparati, è sò oghji largamente utilizati in diversi campi.Valvule di diafragma comunemente utilizzate include valvole di diafragma rivestite di gomma, valvole di diafragma rivestite di fluoru, valvole di diafragma senza fodera è valvole di diafragma plastica.

A valvula di diafragma hè dotata di un diafragma flexible o di un diafragma cumminatu in u corpu di a valvula è a tappa di a valvula, è a so parte di chjude hè un dispositivu di compressione cunnessu cù u diafragma.U sediu di a valvula pò esse di tippu di barra o di tippu drittu.

U vantaghju di a valvula di diafragma hè chì u so mecanismu di funziunamentu hè siparatu da u passaghju mediu, chì ùn solu assicura a purità di u mediu di travagliu, ma ancu impedisce a pussibilità di u mediu in u pipeline impacting i parti di travagliu di u mecanismu di u funziunamentu.Inoltre, ùn hè micca necessariu un sigillo separatu di ogni tipu à u troncu, salvu cum'è una funzione di sicurità in u cuntrollu di i media periculosi.

In a valvula di diafragma, postu chì u mediu di travagliu hè solu in cuntattu cù u diafragma è u corpu di a valvula, tramindui chì ponu utilizà una varietà di materiali diffirenti, cusì a valvula pò idealmente cuntrullà una varietà di media di travagliu, soprattuttu adattatu per corrosivi chimichi o. particelle sospese.mediu.

A temperatura di u funziunamentu di a valvula di diafragma hè di solitu limitata da i materiali utilizati per u rivestimentu di u diafragma è di u corpu di a valvula, è u so intervallu di temperatura di u funziunamentu hè di circa -50 à 175 ° C.A valvula di diafragma hà una struttura simplice è hè cumposta solu di trè parti principali: u corpu di a valvula, u diafragma è l'assemblea di a valvula.A valvula hè faciule di disassemble è riparà rapidamente, è a sustituzione di u diafragma pò esse fatta in situ è ​​in pocu tempu.

Materiale di a valvula di diafragma:

Materiale di rivestimentu (codice), temperatura di funziunamentu (℃), mediu adattatu

Gomma dura (NR) -10~85 ℃ Acidu cloridicu, 30% acidu sulfuric, 50% acidu fluoridicu, 80% acidu fosforicu, alcali, sali, soluzione di placcatura di metalli, idrossidu di sodiu, idrossidu di potassiu, soluzione salina neutra, 10% ipoclorito di sodiu , cloru caldu, ammonia, a maiò parte di l'alcooli, acidi organici è aldeidi, etc.

Gomma Morbida (BR) -10 ~ 85 ℃ Cementu, argilla, cenere, fertilizzanti granulari, fluidu solidu cù una forte abrasività, diverse concentrazioni di mucus densu, etc.

Gomma fluorurata (CR) -10 ~ 85 ℃ Olii animali è vegetali, lubricanti è fangu corrosivu cù una larga gamma di valori di pH.

Gomma butilica (HR) -10~120℃ Acidi organici, alkali è composti di idrossidi, sali inorganici è acidi inorganici, alcoli di gas elementari, aldeidi, eteri, chetoni, etc.

Polyvinylidene fluorure propilene plasticu (FEP) ≤150 ℃ Acidu cloridrico, acidu sulfuric, acqua regia, acidu organico, ossidante forte, acidu concentratu alternante, acidu alternante è alcali è diversi acidi organici eccettu i metalli alcalini fusi, fluoru elementale è solvente di idrocarburi aromatici, etc. .

Plastica di fluoru di polivinilidenu (PVDF) ≤100 ℃

Polytetrafluoroethylene è copolimeru di etilene (ETFE) ≤120 ℃

Plastica polytetrafluoroethylene fusibile (PFA) ≤180 ℃

Plastica Polychlorotrifluoroethylene (PCTFE) ≤120 ℃

Smaltu ≤100 ℃ Evite un cambiamentu bruscu di temperatura eccettu l'acidu fluoridicu, l'acidu fosforicu cuncentratu è l'alkali forte.

Fonte di ghisa senza rivestimentu Utilizà a temperatura in cunfurmità cù u materiale di a valvula di diafragma Mediu non corrosivo.

Acciaio inossidabile senza rivestimentu Media currusiva generale.

Mantenimentu di valvule di diafragma

1. Prima di installà a valvula di diafragma, verificate attentamente se e cundizioni di u funziunamentu di u pipeline sò in linea cù a gamma specifica di l'usu di a valvula, è a cavità interna deve esse pulita per impedisce a terra di sbattà o dannà i pezzi di sigillatura.

2. Ùn pittate micca a superficia di a strata di gomma è u diafragma di gomma cù grassu per impediscenu chì a gomma si gonfia è affetta a vita di serviziu di a valvula di diafragma.

3. U mecanismu di u volante o di trasmissioni ùn hè micca permessu di esse usatu per l'elevazione, è a collisione hè strettamente pruibita.

4. Quandu u funziunamentu di a valvula di diafragma manualmente, a leva ausiliaria ùn deve esse usata per prevene danni à e parti di guida o di parti di sealing per via di torque eccessivu.

5. Valve di diafragma deve esse guardatu in una stanza secca è ventilata, è stacking hè strettamente pruibitu.E duie estremità di a valvula di diafragma di stock deve esse sigillata, è e parti di apertura è di chjusu deve esse in un statu pocu apertu.

Risolvi i difetti cumuni di valvule di diafragma

1. U funziunamentu di u volante ùn hè micca flexible: ①U gambo di a valvula hè curvatu ②U filu hè dannatu ①Sustituite u gambo di a valvula ②Tratta u filu è aghjunghje lubricante

2. A valvula pneumatica di diafragma ùn pò micca apre è chjude automaticamente: ①A pressione di l'aria hè troppu bassu ②A forza di primavera hè troppu grande ③U diafragma di gomma hè dannatu ①Aumenta a pressione di l'aria ②Reduce a forza di primavera ③Sustituisce u diaframma

3. Perdite à a cunnessione trà u corpu di a valvula è u capu: ①U bullonu di cunnessione hè allentatu ②U stratu di gomma in u corpu di valvula hè rottu ①String the connecting bolt ②Sustituite u corpu di valvola

https://www.dongshengvalve.com/diaphragm-valve-product/


Tempu di post: 19-aug-2022