Banner-1

E caratteristiche è u principiu di travagliu di a vàlvula di cuntrollu di farfalla

Valvula di cuntrollu di farfallahè ancu chjamatu valvola di cuntrollu di farfalla.HH77X valve farfalla check valve hè una valvula automatica chì travaglia secondu u statu di flussu di u mediu in u pipeline.Puderà efficacemente impedisce chì u mediu di a pipeline torna torna è impedisce e pompe è e pompe di l'equipaggiu idroelettricu.Fenomeni cum'è a rotazione inversa di u mutore.

U principiu di funziunamentu di a valvola di cuntrollu di farfalla

Quandu ùn ci hè micca fluidu chì scorri à traversu u pipeline, u platu di a valvula hè chjusu da a forza di a primavera;quandu u fluidu in u pipeline scorri à a valvula in a direzzione di u flussu stabilitu, a forza di flussu di u fluidu spingerà a piastra di valvola aperta.À questu tempu, u platu di a valvula apre, u fluidu circula nurmale;quandu u fluidu in u pipeline torna, u fluidu riturnatu pruduce una forza di reazione per rinvià a piastra di a valvula nantu à a superficia di sigillatura, è chjude a valvola per impedisce u fluidu di vultà.

A vàlvula di verificazione di farfalla pò esse installata solu orizzontalmente in u pipeline, è a direzzione di a stallazione deve esse coherente cù a direzzione di u flussu di u pipeline medium, altrimenti affettarà l'usu normale di a valvula di verificazione.

Diagramma di struttura di a valvola di cuntrollu di farfalla HH77X

19

HH77X caratteristiche di a valvola di cuntrollu di farfalla

1. Disegnu raghjone è arrangiamentu di parti è cumpunenti, cusì chì a valvola di cuntrollu di farfalla HH77X hà una prestazione precisa anti-backflow, un bonu effettu non-return, quasi micca affettatu da l'ambiente fora di u pipeline, è un funziunamentu stabile.

2. Quandu apre è chjude, u platu di a valvula hà una pista corta in muvimentu, apertura è chjude rapida, è menu martellate d'acqua.

3. U cuncettu di disignu nuvatori di parechje bande strette hè aduttatu à cunnette u sediu valve è corpu à traversu vulcanization à una larga misura à assicurà u livellu altu sigillatura di a valvula, è cero leakage pò esse rializatu in certi cundizioni.

4. U corpu di valvula flat-shaped hà una corta lunghezza è pò esse stallati in un spaziu strettu trà i pipi, facennu facili à stallà.

 

A vàlvula di cuntrollu di farfalla hè dispunibule in una varietà di mudelli di materiale.Quandu hè necessariu, i diversi mudelli di materiale ponu esse selezziunati secondu diversi media di pipeline.A vàlvula di cuntrollu di farfalla HH77X hà una larga gamma di applicazioni.


Tempu di post: 19-novembre-2021