Banner-1

Principi di selezzione è occasioni appiecabile di valves farfalla

1.Where u valve farfalla hè applicabile

Valvole a farfallasò adattati per a regulazione di u flussu.Siccomu a perdita di pressione di a valvola a farfalla in u pipeline hè relativamente grande, hè circa trè volte quella di a valvola di porta.Per quessa, quandu selezziunà a valvula di farfalla, l'influenza di a perdita di pressione di u sistema di pipeline deve esse cunsideratu cumplettamente, è a forza di u platu di farfalla per sustene a pressione di u medium pipeline deve esse cunsideratu ancu quandu hè chjusu.sessu.Inoltre, hè necessariu di cunsiderà a limitazione di a temperatura di u travagliu chì u materiale di u sediu di a valvula elastica pò sustene à alte temperature.

A lunghezza strutturale è l'altezza generale di a valvula a farfalla sò chjuche, a velocità di apertura è di chjude hè rapida, è hà boni caratteristiche di cuntrollu di fluidu.U principiu strutturale di a vàlvula di farfalla hè più adattatu per fà valvule di grande diametru.Quandu a vàlvula di farfalla hè necessariu per cuntrullà u flussu, u più impurtante hè di selezziunà currettamente a dimensione è u tipu di a vàlvula di farfalla per fà u funziunamentu bè è efficace.

In generale, in u throttling, u cuntrollu di regulazione è u fangu mediu, a lunghezza di a struttura hè necessaria per esse curta è a velocità di apertura è chjusa hè rapida (1/4r).Cut-off di bassa pressione (piccola differenza di pressione), a valvola a farfalla hè cunsigliatu.

In u casu di l'ajustamentu di dui pusizioni, u passaghju ristrettu, u rumore bassu, a cavitazione è a vaporizazione, una piccula quantità di perdite à l'atmosfera, è i media abrasivi, ponu esse aduprati valvule a farfalla.

Quandu s'utilice valvole a farfalla in cundizioni speciali, cum'è regulazione di throttling, esigenze strette di sigillatura, usura severa, bassa temperatura (criogeniche) è altre cundizioni operative, hè necessariu un disignu speciale per eccentricità triple o doppia eccentricità cù un sigillo metallicu apposta cun un dispositivu di regulazione. valvula.

A vàlvula a farfalla di a linea centrale hè adattata per l'acqua dolce, l'acqua di lignu, l'acqua di mare, l'acqua salata, u vapore, u gasu naturale, l'alimentariu, a medicina, l'oliu è parechji prudutti chì necessitanu un sigillamentu cumpletu, fuga di prova di gas zero, esigenze di vita elevate, è temperatura di travagliu. -10 ~ 150 ℃.Acid-base è altri pipelines.

A vàlvula a farfalla eccentrica sigillata hè adattata per l'apertura è a chjusa bidirezionale è l'aghjustamentu di i tubi di ventilazione è di rimozione di polvera.Hè largamente utilizatu in i pipelines di gasu è i corsi d'acqua in a metallurgia, l'industria ligera, l'energia elettrica è i sistemi petrochimici.

A valvola a farfalla eccentrica doppia sigillatura di filu di metallo à metallu hè adattata per u riscaldamentu urbanu, u vapore, l'acqua è u gasu, l'oliu, l'acidu è l'alkali, cum'è un dispositivu di regulazione è interceptazione.

In più di esse aduprata cum'è valvola di cuntrollu di u prugramma di u dispusitivu di separazione di gas adsorption swing (PSA) à grande scala, a valvola a farfalla tripla eccentrica sigillata di superficia di metallo à metallu pò ancu esse largamente usata in petroliu, petrochimica, chimica, metallurgica, elettrica. putere è altri campi.Hè una valve gate, valve stop, etc Bon pruduttu alternativa.

2.U principiu di selezzione di valve farfalla

1. Siccomu a valvula a farfalla hà una perdita di pressione relativamente grande paragunata à a valvola di porta, hè adattatu per i sistemi di piping cù esigenze di perdita di pressione menu strette.

2. Siccomu a vàlvula di farfalla pò esse usata per l'ajustamentu di u flussu, hè adattatu per l'usu in pipelines chì necessitanu l'ajustamentu di u flussu.

3. A causa di a limitazione di a struttura di a valvula di farfalla è u materiale di sigillatura, ùn hè micca adattatu per u sistema di piping d'alta temperatura è d'alta pressione.In generale, a temperatura di travagliu hè sottu à 300 ℃, è a pressione nominale hè sottu PN40.

4. Siccomu a durata di a struttura di a valvola a farfalla hè relativamente corta è pò esse fatta in un grande diametru, a valvola a farfalla deve esse usata in l'occasioni induve a lunghezza di a struttura hè necessaria per esse cortu o a valvola di grande diametru (cum'è DN1000). o più).

5. Siccomu a vàlvula di farfalla pò esse aperta o chjusa da solu rotazione di 90 °, hè megliu di sceglie a vàlvula di farfalla in l'occasioni chì necessitanu apertura è chjusu veloce.
NEWS


Tempu di pubblicazione: 22-ottobre-2021