Banner-1

Introduzione à l'usu, i materiali principali è e caratteristiche strutturali di a valvola di cuntrollu di wafer

Valvula di cuntrollusi riferisce à una valvula chì apre automaticamente è chjude u flap di valve s'appoghjanu nantu à u flussu di u mediu stessu per impediscenu u backflow di u mediu, cunnisciutu ancu com'è valvola di cuntrollu, valvola unidirezionale, valvola di flussu inversu è valvola di pressione di ritornu.A vàlvula di cuntrollu hè una vàlvula automatica chì a so funzione principale hè di prevene u backflow di u mediu, a rotazione inversa di a pompa è u mutore di guida, è u scaricamentu di u mediu di cuntainer.E vàlvule di cuntrollu ponu ancu esse aduprate in e linee chì furniscenu sistemi ausiliari induve a pressione pò esse sopra à a pressione di u sistema.

1. Applicazione di valvola di cuntrollu di wafer:

A vàlvula di cuntrollu hè stallata in u sistema di pipeline, è a so funzione principale hè di impedisce u backflow di u mediu.A vàlvula di cuntrollu hè una vàlvula automatica chì hè aperta è chjusa secondu a pressione di u mediu.Valvula di cuntrollu di waferhè adattatu per a pressione nominali PN1.0MPa ~ 42.0MPa, Class150 ~ 25000;diamitru nominali DN15~1200mm, NPS1/2~48;temperatura di travagliu -196 ~ 540 ℃ nant'à parechji pipelines, usatu pi prevene Medium backflow.Sceglie diverse materiali, pò esse appiicata à parechji media cum'è acqua, vapore, oliu, àcitu nitricu, àcitu acìticu, medium oxidizing forte è uric acid.

Siconda, u materiale principale di a vàlvula di cuntrollu di wafer: 

Ci sò ghisa, azzaru di carbone, azzaru à bassa temperatura, acciau duale fase (F51/F55), lega di titaniu, bronzu d'aluminiu, INCONEL, acciaio inox SS304, SS304L, SS316, SS316L, chrome molibdenu, Monel (400/500), 20 # lega, Hastelloy è altri materiali metallichi. 

3. Caratteristiche strutturali di a valvola di cuntrollu di wafer:

 

1. A lunghezza strutturale hè cortu, è a so lunghezza strutturale hè solu 1/4 ~ 1/8 di a valvola di cuntrollu di flange tradiziunale.

2. Small size and light weight, u so pesu hè solu 1/4 ~ 1/20 di a valvola di cuntrollu di flange tradiziunale 

3. U discu di a valvula si chjude rapidamente è a pressione di martellata d'acqua hè chjuca 

4. Tramindui pipi horizontale o pipi verticali ponu esse usatu, faciuli à stallà 

5. U canali di flussu hè liscia è a resistenza di fluidu hè chjuca

6. Azzione Sensitive è bona prestazione sealing

7. U viaghju di discu di valvula hè cortu è a forza d'impattu di chjude hè chjuca

8. A struttura generale hè simplice è compactu, è a forma hè bella

9. Longa vita di serviziu è prestazione affidativa

 

Quartu, i difetti cumuni di a valvula di cuntrollu sò:

1. U discu di a valvula hè rottu

A pressione di u mediu prima è dopu à a vàlvula di cuntrollu hè in un statu di equilibriu vicinu è "saw" mutuale.U discu di a valvula hè spessu battutu cù u sediu di a valvula, è u discu di a valvula fatta di certi materiali fragili (cum'è ghisa, ottone, etc.) hè rottu.U metudu preventivu hè di utilizà una vàlvula di cuntrollu cù un discu cum'è materiale ductile.

2. Riflussu mediu

A superficia di sealing hè dannata;impurità sò intrappulati.Riparà a superficia di sigillatura è pulisce l'impurità, u backflow pò esse impeditu.

dannatu


Tempu di post: Jul-15-2022