Banner-1

Misure di prutezzione impurtanti quandu si stallanu valvule

Quandu si stallanu a valvula, per impediscenu u metale, a sabbia è altre materie straniere chì entranu in a valvula è dannu a superficia di sigillatura, deve esse installatu un filtru è una valvola di flussu;per mantene l'aria compressa pulita, un separatore d'oliu-acqua o un filtru d'aria deve esse installatu davanti à a valvula.
 
Cunsiderendu chì u statu di travagliu di a valvula pò esse verificatu durante u funziunamentu, hè necessariu di stallà strumenti èvalve di cuntrollu;per mantene a temperatura di u funziunamentu, stallate strutture di preservazione di u calore fora di a valvula.
 
Per a stallazione dopu a vàlvula, una vàlvula di salvezza o una vàlvula di cuntrollu deve esse installata;In cunsiderà u funziunamentu cuntinuu di a valvula, chì hè cunvenutu per periculu, hè stallatu un sistema parallelu o un sistema di bypass.
 
Verificate a facilità di prutezzione di a valvula
 
Per prevene a fuga di a vàlvula di cuntrollu o u riflussu di u mediu dopu a fallimentu, chì pò causà a degradazione di a qualità di u produttu è causanu accidenti è altre cunsequenze indesiderate, una o duie valvole di chjude sò installate prima è dopu à a vàlvula di cuntrollu.Se duie valvule di chjude sò furnite, a vàlvula di cuntrollu pò esse facilmente disassemblata è riparata.
 
Impianti di prutezzione di valvule di sicurezza
 
I valvuli di blocchi sò generalmente micca stallati prima è dopu à u metudu di stallazione, è ponu esse usatu solu in casi individuali.Se a forza media cuntene particeddi solidi è affetta chì a vàlvula di salvezza ùn pò micca esse chjusa strettamente dopu à u sbarcu, una valvula di porta cù un segellu di piombu deve esse installata prima è dopu a vàlvula di salvezza.A valvula di a porta deve esse in un statu completamente apertu.Valvula di cuntrollu DN20 à l'atmosfera.
 
Quandu a cera ventilata è altri media sò in un statu solidu à a temperatura di l'ambienti, o quandu a temperatura di u liquidu ligeru è altri media hè più bassu di 0 gradi Celsius per via di a gasificazione di pressione ridutta, a valvula di salvezza hà bisognu di traccia di vapore.Per i valdi di salvezza utilizati in i media corrosivi, secondu a resistenza di corrosione di a valvula, cunzidira l'aghjunzione di un film resistente à a corrosione à prova di esplosione à l'ingressu di a valvula.
 
A vàlvula di salvezza di gasu hè generalmente dotata di una valvola di bypass secondu u so diametru per a ventilazione manuale.
 
Impianti di prutezzione di valvula chì riduce a pressione
 
Ci sò generalmente trè tippi di facilità di stallazione di valvula di riduzzione di pressione.Pressure gauges sò stallati prima è dopu à a valvula di riduzzione di pressione per facilità l'osservazione di a pressione prima è dopu à a valvula.Ci hè ancu una valvula di salvezza cumplettamente chjusa daretu à a valvula per impedisce a pressione dopu à a valvula di saltà quandu a pressione daretu à a valvula supera a pressione normale dopu chì a valvula di riduzzione di pressione falla, cumpresu u sistema daretu à a valvula.

U tubu di drenaje hè stallatu davanti à a valvula di chjude davanti à a valvola, chì hè principalmente utilizata per lavà u fiumu di drenaje, è alcuni usanu trappule.A funzione principale di a pipa di by-pass hè di chjude e valve di chjude prima è dopu à a valvula di riduzzione di pressione quandu a valvula di riduzzione di pressione falla, apre a valvola di bypass, aghjustà u flussu manualmente, è ghjucà un rolu di circulazione temporale. in modu di riparà a valvula di riduzzione di pressione o di rimpiazzà a valvula di riduzzione di pressione.
 
Strutture di prutezzione di trappule
 
Ci hè dui tipi di pipa di bypass è senza pipa di bypass à u latu di a trappula.Ci sò ricuperazione di l'acqua di condensate è pagamentu di cundensazione non-ripresa, è a capacità di drenagiu di trappule è altre esigenze spiciali ponu esse stallate in parallelu.
 
Una trappula cù una valvula di bypass hè principalmente aduprata per scaricate una grande quantità di condensate quandu u pipeline principia à curriri.Quandu riparà a trappula, ùn hè micca appruvatu di utilizà a pipa di bypass per drenà u condensatu, perchè questu pruvucarà u vapore per scappà in u sistema di l'acqua di ritornu.
 
In circustanze normale, u tubu di bypass ùn hè micca necessariu.Solu quandu ci sò esigenze strette nantu à a temperatura di riscaldamentu, l'equipaggiu di riscaldamentu per a produzzione cuntinuu hè dotatu di un tubu bypass.

Misure di prutezzione impurtanti quandu si stallanu valvule


Tempu di pubblicazione: 22-settembre-2021