Banner-1

Vantaghji è svantaghji di a selezzione di a valvola di porta

Tra i vari tipi di valvole,valvole a portasò i più utilizati.A vàlvula di porta si riferisce à una valvula chì a so piastra di porta si move in a direzzione verticale di l'assi di u canali.Hè principarmenti usatu per cut off the medium on the pipeline, vale à dì, sanu sanu apertu o sanu chjusu.In generale, e valvole di porta ùn ponu micca esse usate cum'è throttling.Si pò ièssiri usatu pi altu temperature è altu prissioni, è pò esse usatu per una varietà di differente media.I valvule di porta sò generalmente micca usati in pipelines chì trasportanu fangu è fluidi viscosi.

A vàlvula di porta hà i seguenti vantaghji:

1. Picculu resistenza fluidu;

2. U torque necessariu per l'apertura è u chjusu hè chjucu;

3. Pò esse usatu nantu à u pipeline di a reta di l'anellu induve u mediu flussu in duie direzzione, vale à dì, a direzzione di u flussu di u mediu ùn hè micca ristretta;

4. Quandu hè cumplettamente apertu, l'erosione di a superficia di sigillatura da u mediu di travagliu hè più chjuca di quella di a valvula di u globu;

5. A forma hè relativamente simplice è u prucessu di fabricazione hè megliu;

6. A durata di a struttura hè relativamente chjuca.

Perchè e valvole di porta anu assai vantaghji, sò largamente usate.Di solitu, u pipeline cù una dimensione nominale ≥ DN50 hè utilizatu cum'è u dispusitivu per cutà u mediu, è ancu in certi pipeline di picculi diametru (cum'è DN15 ~ DN40), certi valves di porta sò sempre riservati.

I vàlvule di porta anu ancu qualchi svantaghji, principalmente:

1. A dimensione generale è l'altezza di apertura sò grande, è u spaziu di stallazione necessariu hè ancu grande.

2. Duranti u prucessu di apertura è chjusu, ci hè un attritu parente trà e superfici di sigillatura, è l'usura hè grande, è hè ancu faciule fà scratch.

3. In generale, i valvole di a porta sò duie coppie di sigillatura, chì aghjunghjenu qualchì difficultà à a trasfurmazioni, a macinazione è u mantenimentu.

4. U tempu di apertura è chjusu hè più longu.

1


Tempu di Postu: Aug-24-2022