Banner-1

Materiale Valve: chì hè a diffarenza trà 304, 316, 316L?

Materiale Valve: chì hè a diffarenza trà 304, 316, 316L?

 

"Acciaio inossidabile" "acciaio" è "ferru", chì caratteristiche è e rilazioni sò?Cumu vene 304, 316, 316L, è quale hè a diffarenza trà l'altri?

 

Steel:Materiale cù u ferru cum'è l'elementu principale, di solitu menu di 2% di carbone, è chì cuntene altri elementi.-- GB/T 13304-91 "Classificazione di l'acciaio"

Ferru :Un elementu metallicu, u numeru atomicu 26.Materiale di ferru hà un forte ferromagnetismu, è hà una bona plasticità è conductività termale.

Inossidabile:resistente à l'aria, a vapuri, l'acqua è l'altri debbuli di corrusione media o acciaio inox.Di solitu usatu per 304, 316, 316L steel, austenitic stainless steel hè 300 serie di azzaru.

- acciaio inox 304 -

Prestazione:

L'acciaio inossidabile 304 hè u tipu d'azzaru più cumune, cum'è un azzaru largamente utilizatu, hà una bona resistenza à a corrosione, resistenza à u calore, forza di bassa temperatura è proprietà meccaniche;Stamping, piegatura è altre processabilità termale hè bona, senza fenomenu di indurimentu di trattamentu termicu (senza magneticu, dopu aduprà a temperatura -196 ℃ ~ 800 ℃).

Scopu di l'applicazione:

Articuli per a casa (categoria 1 è 2, vasellame, armadi, tubi interni, riscaldatori d'acqua, caldaie, vasche da bagno)

Pezzi di l'auto (pulitore di parabrezza, silenziatore, prudutti di muffa)

Apparecchi medichi, Materiali di custruzzione, Chimica, Industria Alimentaria, Agricultura, Parti di Navi

I prudutti cunnessi:

Valvula di cuntrollu di tippu sottile SS304, valvola di cuntrollu di l'elevazione, valvola di cuntrollu di discu unicu, valvola di cuntrollu di doppia discu

Valvula di cuntrollu in acciaio inox

- acciaio inox 316 -

Prestazione:

L'acciaio inossidabile 316, cum'è a so aghjunta di molibdenu, cusì a so resistenza à a corrosione, a resistenza à a corrosione atmosferica è a forza di alta temperatura hè particularmente bona, pò esse usata in cundizioni duri; Eccellente indurimentu di u travagliu (non magneticu).

Scopu di l'applicazione:

Equipaggiamentu per l'acqua di mare, chimica, colorante, fabbricazione di carta, acidu oxalic, fertilizzanti è altri equipaghji di produzzione; Fotografie, industria alimentaria, strutture costiere, corde, bastoncini CD, bulloni, noci.

I prudutti cunnessi:

Valvula di cuntrollu di tippu sottile SS316, alzà a vàlvula di cuntrollu, vàlvula di cuntrollu unicu discu, vàlvula di cuntrollu di doppia discu

- acciaio inox 316L -

(L per low carbon)

Prestazione:

Cum'è a serie bassu di carbone di l'azzaru 316, in più di e stesse caratteristiche cù l'azzaru 316, a so resistenza à a corrosione di u cunfini di granu hè eccellente.

Scopu di l'applicazione:

Prudutti cù esigenze speciali per a resistenza à a corrosione di u granu.

I prudutti cunnessi:

Valvula di cuntrollu SS316L.

Valvula di cuntrollu SS

Più cunniscenze, aspettate di sparta a prossima volta ~

 


Postu tempu: Jul-09-2021