Banner-1

U principiu di funziunamentu è vantaghji è disadvantages di valvola di cuntrollu ballu

1. Chì ghjè u principiu di travagliu di uvalvola di cuntrollu di sfera?

A vàlvula di cuntrollu sferica hè una vàlvula di cuntrollu cù struttura di fluidu invertitu multi-ball, multi-flussu è multi-cone.Hè cumpostu principarmenti di corpi valve davanti è daretu, palle di gomma, corpi cune-shaped, etc. U so discu valve hè una bola cuperta di gomma, cusì Hè chjamatu valve di cuntrollu di palla.

U principiu di funziunamentu di a vàlvula di cuntrollu di a sfera hè principalmente di utilizà a bola di gomma per rotulà in una corta corsa in a cupola di a cupola per rializà l'apertura è a chjusa di a valvola.Quandu a pompa di l'acqua hè cuminciata, l'acqua si precipiteghja a bola di gomma sottu l'azzione di a pressione, per quessa chì a bola di gomma rotola à u latu drittu.A so pusizioni hè fissata da u conu in u corpu di a valvula posteriore, è a valvula di cuntrollu hè aperta;dopu chì a pompa si ferma, per via di a pressione di l'acqua di ritornu in u sistema di pipeline, a bola di gomma hè furzata à rotulà à u corpu di a valvola di fronte à manca, è a valvula di cuntrollu hè chjusa.

2. Hè a vàlvula di cuntrollu di palla faciule d'utilizà?

Cum'è una vàlvula di cuntrollu di forma speciale, a vàlvula di cuntrollu di bola hà una struttura simplice è hè principalmente cumpostu di un dispositivu sfericu è un corpu di valvula.U dispusitivu sfericu hè cumpostu da una tappa sferica è una bola di gomma.Cù una certa elasticità è una forza abbastanza, a vàlvula di cuntrollu di bola hè bona per aduprà?

1. Vantaghji di valve check ball

(1) A bola di gomma di a vàlvula di cuntrollu sferica adopta una bola d'acciaio cavu, è a gomma cù una bona elasticità pò assicurà a sigillazione è riduce i danni à u sistema di pipeline durante u prucessu di chjusu di a valvula.

(2) Perchè hè una valvula sferica, u flussu di l'acqua passa à traversu u corpu di a valvula quasi dritta, u coefficient di resistenza hè chjucu, risparmiu d'energia, è u coefficient di resistenza di u flussu d'acqua hè stabile è chjucu, chì pò riduce a perdita idraulica causata da u tremulu di a bola di gomma in a valvula.

(3) Un altru vantaghju di a vàlvula di cuntrollu sferica hè chì hà un bonu effettu d'absorzione di scossa è ùn hà micca bisognu di qualità d'acqua alta.

(4) A vàlvula di cuntrollu sferica ùn hà micca parti rotanti di l'arbulu è a manica, è ùn ci hè micca usu di l'arbulu è a manica.A bola di gomma hè in una sospensjoni libera è un statu di rotazione libera, è l'usura hè uniforme.Inoltre, u diametru di a bola di gomma hè u diametru di u sediu di u ballu.1,3 volte, ancu s'è a bola di gomma porta una strata, hà sempre una bona prestazione di sigillatura è resistenza à l'usura.

(5) Bona riduzzione di u rumore è effettu di riduzzione di vibrazioni, bona chjusa lenta è riduzzione di martellate d'acqua.

(6) A stallazione hè cunvenuta, a gravità specifica di a bola hè vicinu à quella di l'acqua, è hè in un statu di sospensjoni libera, perchè pò esse stallatu horizontalmente o verticalmente.

2. Disadvantages di valve check ball

U principale svantaghju di a valvola di sfera hè chì u voluminu di a vàlvula di sfera hè relativamente grande, è l'area occupata da a vàlvula di sfera hè relativamente grande, soprattuttu quandu a vàlvula di cuntrollu di l'antica stazione di pompa hè retrofittata, ùn pò esse usata. a causa di restrizioni di taglia.

1 di maghju


Tempu di post: 30-Sep-2022