Banner-1

U metudu di funziunamentu di a valvola di sigillatura morbida è u metudu di eliminazione di difetti

Parechje persone volenu cunnosce u metudu di u funziunamentu di a valvola di a porta sigillata per fà un megliu usu di sta valvola.U seguitu hè u metudu di funziunamentu è u metudu di eliminazione di difetti di a valvola a porta sigillata:

 

Prima, a direzzione d'apertura è di chjusu di a valvula, assai operatori spessu sbaglianu quì, solu bisognu di ricurdà chì a direzzione di chjusu di a valvula hè in oraria.

Siconda, s'è a vàlvula di serratura molle hè aduprata in u sistema di pipeline, l'apparechju pneumaticu à l'internu di a valvula hà bisognu di u funziunamentu manuale, è a ghjente hà bisognu à aduprà metudi manuali per apre è chjude.S'ellu hè una valvula di grande diametru, u numeru di volte di apertura è chjusu deve esse guardatu trà 200 è 600 volte.

Terzu, a distanza di forza d'apertura è di chiusura di a valvola di a porta sigillata soft-sealed deve esse mantinuta in un certu intervallu, principalmente per salvà a forza di manodopera è facilità à una persona per operare.Se a distanza di forza supera stu intervallu, almenu duie à trè persone sò necessarii per inizià a valvula..

Quartu, a dimensione di a valvula deve esse standardizata.Quandu si mette a vàlvula, deve esse attentu à a vàlvula di a vàlvula di a porta rivolta in giù.

Valvula a porta di tenuta morbidaMetudu di eliminazione di difetti:

1. Leakage à l'imballu di a valvola di a porta sigillata

(1) A glàndula di imballaggio hè troppu solta, è a noce per pressà a glàndula di imballaggio pò esse strette uniformemente.

(2) U numaru di circhuli di imballaggio ùn hè micca abbastanza, è l'imballaggio deve esse aumentatu.

(3) L'imballu falla per via di l'usu à longu andà o un almacenamentu impropriu.Si deve esse rimpiazzatu cù un novu imballaggio.Quandu si rimpiazzà, deve esse nutatu chì i junci trà ogni anellu deve esse attraversati è staggered.

2. Ci hè una lacuna trà a piastra di a porta di a valvula di a porta di a valvula è a superficia di sigillatura di u sediu di a valvula.

(1) Ci hè a terra trà e superfici di sigillatura, chì pò esse eliminata da lavà.

(2) Se a superficia di sigillatura hè dannata, deve esse re-ground, è se ne necessariu, pò esse re-surfacing è trasfurmazioni.A superficia di sigillatura di a terra deve esse piatta, è a so rugosità ùn deve esse più bassa di 0,4.

3. U nut leakage à a cunnessione trà u corpu di a valvula è u bonet di a valvula di a valvola di a porta di sigillatura suave ùn hè micca strettu strettu o hè strettu in modu irregulare, è pò esse riajustatu.

(1) I danni (solchi dritti o marchi di groove, etc.) nantu à a superficia di sigillatura di a flange deve esse curretti.

(2) U gasket hè dannatu è deve esse rimpiazzatu cù un novu gasket.

4. Soft sealing gate valve stem trasmissioni ùn hè micca flexible

(1) Se l'imballaggio hè troppu strettu, alluntanà a noce nantu à a glàndula di imballaggio bè.

(2) A pusizioni di a glàndula di imballaggio ùn hè micca curretta, cusì chì u troncu di a valvula hè appiccicata, è a noce nantu à a glàndula di imballaggio deve esse avvitata uniformemente per restituverà a glàndula à a so pusizione normale.

(3) I filamenti nantu à u troncu è u nuttu sò danati è deve esse sguassati dopu a disassembly.

Valvole di porta di sigillatura morbida sò largamente usate.Valvula di porta di sigillatura suave, valvola industriale, a parte di apertura è chjusa di valvola di porta di sigillatura suave hè a porta, a direzzione di u muvimentu di a porta hè perpendiculare à a direzzione di u fluidu, a valvola di porta pò esse solu aperta è completamente chjusa, è ùn pò esse aghjustatu o throttled.A piastra di a porta hà duie superfici di sigillatura.E duie superfici di sigillatura di a valvola di cunea più usata formanu una forma di cunea.L'angolo di forma di cunea varieghja cù i paràmetri di a valvula, di solitu 50, è 2 ° 52 quandu a temperatura media ùn hè micca alta.

Laizhou Dongsheng Valve Co., Ltd. mainly produces check valves, diaphragm valves, butterfly valves, ball valves, gate valves, etc., which are widely used in water conservancy, electric power, petroleum, chemical industry, metallurgy, gas, heating, construction, shipbuilding and other industries. Email: Bella@lzds.cn Tel: 0086 18561878609

metallurgia 1


Tempu di posta: Jul-07-2022