Banner-1

Installazione di valvole cumuni

Installazione divalvole a porta  
 
A vàlvula di porta, cunnisciuta ancu com'è valvola di porta, hè l'usu di a porta per cuntrullà l'apertura è a chjusa di a valvola, cambiendu a sezione trasversale per aghjustà u flussu di a pipeline è l'apertura è a chjusa di a pipeline.I valvole di porta sò principarmenti utilizati per a pipeline di u funziunamentu tutale apertu o chjusu di fluidu fluidu.L'installazione di a valvola di porta in generale ùn hè micca esigenza direzionale, ma ùn pò esse stallata à l'inversu.
 
Installazione divalvola di globu  
 
A valvula di globu hè l'usu di discu per cuntrullà l'apertura è a chjusa di a valvola.Cambiendu a distanza trà u discu è u sediu, vale à dì, cambià a dimensione di a seccione di u canali per aghjustà u flussu mediu o tagliate u percorsu mediu.L'attenzione deve esse pagata à a direzzione di u flussu quandu si stallanu valvule di globu.
 
U principiu per esse seguitu quandu si stallanu a valvula di u globu hè chì u fluidu in u pipeline passa per u foru di a valvula da u fondu à a cima, cumunimenti cunnisciuta cum'è "bassu in altu", è ùn hè micca permessu di esse installatu in reverse.
 
Valvula di cuntrolluinstallazione
 
Valvula di cuntrollu, canusciutu macari comu vàlvula di cuntrollu, vàlvula di cuntrollu, hè una valvula sottu à a diffarenza di prissioni nanzu è dopu à a valvula automaticamente apertu è chjusu, u so rolu hè di fà u mediu solu una direzzione di flussu, è impedisce u flussu mediu daretu.Valvula di cuntrollu secondu a so struttura differente, ci sò lifting, swing è tippu farfalla wafer.Valvula di cuntrollu di alzà è punti orizontali è verticali.Verificate a stallazione di a valvula, ancu deve esse attentu à u flussu di u mediu, ùn pò micca esse installatu in reverse.
 
Installazione divalvola di riduzzione di pressione
 
A valvula di riduzzione di pressione hè adattata per riduce a pressione di ingressu à una pressione di uscita necessaria, è s'appoghjanu nantu à l'energia di u mediu stessu, in modu chì a pressione di uscita mantene automaticamente a valvula stabile.
 
Da u puntu di vista di a meccanica di u fluidu, a valvula di riduzzione di pressione hè una resistenza lucale pò cambià l'elementu throttle, vale à dì, cambiendu l'area di throttle, u flussu è u cambiamentu di l'energia cinetica di u fluidu, risultatu in una perdita di pressione differente, cusì à ottene. u scopu di a descompressione.Allora s'appoghjanu nantu à l'ajustamentu di u sistema di cuntrollu è regulazione, in modu chì a fluttuazione di a pressione di a valvola è l'equilibriu di a forza di primavera, per quessa, a pressione di a valvola in una certa gamma di errore per mantene custanti.
 
1. U gruppu di valvula di riduzzione di pressione installata verticalmente hè generalmente disposti longu u muru à una altezza adatta da a terra;I set di valvole di scarico di pressione montati orizzontalmente sò tipicamente muntati nantu à una piattaforma operativa permanente.
 
2. L 'applicazzioni di azzaru rispittivamenti in i dui valves cuntrollu (spessu usatu pi valve globu) nant'à u fora di u muru, furmendu un bracket, pipa bypass hè dinù stuck nant'à u bracket, leveling è alignment.
 
3. A vàlvula di riduzzione di pressione deve esse installata verticalmente in u pipeline horizontale, micca inclinata, a freccia nantu à u corpu di a valvula deve indicà à a direzzione di u flussu mediu, micca stallatu.
 
4. Stop valve è altu è bassu pressure gauge deve esse stallati nant'à i dui lati à osservà u cambiamentu di pressione prima è dopu à a valvula.U diametru di u tubu dopu à a valvula di riduzzione di pressione deve esse 2#-3# più grande di u diametru di u tubu di ingressu prima di a valvula, è installate u pipe di bypass per u mantenimentu.
 
5. U pipa equalizing pressure di a valvula riduzzione di prissioni film deve esse culligatu à u pipa bassu-pressure.A valvula di salvezza deve esse stallata per a pipeline di bassa pressione per assicurà u funziunamentu sicuru di u sistema.
 
6. Quandu s'utilice per a descompressione di vapore, u tubu di drenu deve esse stallatu.Per i sistemi di tubazioni chì necessitanu un più altu gradu di purificazione, un filtru deve esse stallatu davanti à a valvula di riduzzione di pressione.
 
7. Dopu à a stallazione di u gruppu di valvula di riduzzione di pressione, a prova di pressione, u lavatu è l'ajustamentu deve esse realizatu nantu à a valvula di riduzzione di pressione è a valvula di salvezza in cunfurmità cù i bisogni di u disignu, è a marca adattata deve esse fatta.
 

Quandu sguassate a vàlvula di riduzzione di pressione, chjude a vàlvula di ingressu di a vàlvula di riduzzione di pressione è apre a vàlvula di flussu per u flussu.

v1 


Tempu di Postu: Dec-02-2021