Banner-1

Principiu di funziunamentu è caratteristiche di a vàlvula di cuntrollu H71W in acciaio inox

Valvula di cuntrollu di l'elevatore di wafer in acciaio inox H71W/valvola unidirezionale in acciaio inossidabile / valvola di non-ritornu à elevazione di waferadopta una struttura corta è un disignu di discu unicu.In cunfrontu cù a vàlvula di cuntrollu tradiziunale di swing, sta serie di valvole ùn hà micca perdite esterne, pò esse stallate in ogni pusizioni, bona prestazione di sigillatura, vibrazioni lineari bassu, caduta di pressione bassa è vantaghji di usura di l'anellu di sede zero.A so funzione principale hè chì a pressione di martellata d'acqua hè assai chjuca, a corsa di a valvola hè corta, a valvola hè ligera, cù a chjusa assistita da a molla, è a vitezza di a valvola hè assai rapida.A struttura hè corta in lunghezza, chjuca in grandezza, è ligera in pesu, chì porta una grande comodità à a stallazione di valvula, u trasportu, u almacenamentu è l'arrangiamentu di pipeline.

Principiu di travagliu:

U flap di valvula hè posizionatu longu u centru per muvimenti su è falà.A causa di a cortu corsa di chjusu di u flap di a valvula è di a carica di primavera, a velocità di chjude hè rapida, chì pò riduce significativamente u fenomenu di martellate d'acqua.U pruduttu hà e caratteristiche di piccula dimensione, pesu ligeru, azzione sensitiva, sigillatura affidabile è installazione còmuda.Hè soprattuttu adattatu per l'occasioni induve u spaziu di stallazione hè limitatu.

Features:

1. U flap valve si chjude rapidamente è a pressione di martellata d'acqua hè chjuca.

2. Ha struttura cortu, picculu taglia è pisu ligera.

3. U canali di u flussu hè unobstructed, a resistenza di fluidu hè chjuca;l'azzione hè sensibule, è u rendiment di sigillatura hè bonu.

4. A causa di l'effettu di chjusu rapidu, pò impedisce à u mediu di ritruvà è eliminà u martellatu d'acqua.

5. Facile à stallà, pò esse stallatu nantu à pipelines in direzzione horizontale è verticale.

6. U piattu valve adopra u disignu di aghjunghje dui surgenti torsion nant'à u platu di accoppiamentu, chì pò fà u piattu valve self-quickly vicinu.

Scopu di l'applicazione:

Hè adattatu per diverse pipelines cù pressione nominali PN1.6Mpa ~ 42.0Mpa, Class150 ~ 2500LB;diamitru nominali DN15~1200mm, PNS1/2~48″;temperatura di travagliu: -196~540 ℃, usatu pi prevene backflow mediu.Valve.I materiali di u corpu sò: acciaio carboniu, acciaio inox, etc., chì ponu esse usatu per acqua, vapore, gas, oliu, media acidu, etc.

I principali parametri tecnichi:

Mudellu

Pressione nominali

(MPa)

Pressione di prova

(MPa)

Temperature di travagliu

(℃)

Medium

Conchiglia

Sigillu

H71W-16T

1.6

2.4

1.76

≤ 200

Acqua, vapore, oliu, etc.

H71H-25Q

2.5

3,75

2,75

≤235

H71W-25H

≤ 300

H71W-25P

≤ 200

Mediu corrosivi cum'è l'acidu nitricu

H71W-40H

4.0

6.0

4.4

≤ 300

Acqua, vapore, oliu, etc.

H71W-40P

≤ 200

Mediu corrosivi cum'è l'acidu nitricu

dfgd


Tempu di Postu: Dec-16-2021