Banner-1

Prughjettu di aghjurnamentu di a gestione di l'imprese

In Aostu 2020, Laizhou City hà lanciatu u prughjettu di l'aghjurnamentu di a gestione di l'imprese, è hà sceltu 20 cumpagnie cum'è mudelli.U prugettu piglia 36 cuntenutu chjave di u sistema di operazione di l'impresa cum'è u core, è porta a guvernanza strutturale nantu à e cinque sezioni maiò di u sistema di operazione di l'impresa - pianificazione strategica, pianificazione di gestione, pianificazione di l'operazione, pianificazione di talentu è pianificazione di u situ.U prugettu adopra un novu mudellu MCIT cunferenze centralizzate, cunsiglii di salone, guida in situ, furmazione interna per tutti l'impiegati, gestione in situ 5S è gestione speciale per aiutà l'imprese à standardizà a gestione è ottene l'aghjurnamenti di gestione.

Laizhou Dongsheng Valve Co., Ltdhè furtunatu di esse unu di elli.Attraversu a gestione 5S, pianifica razionalmente l'installazione è l'equipaggiu di a pianta, regula u cumpurtamentu di l'impiigatu, cultivà boni abitudini di travagliu è migliurà imperceptibilmente l'alfabetizazione di l'impiegati;ottene una gestione corporativa standardizzata, prumove l'aghjurnamenti di a gestione è realiza l'internazionalizazione di a gestione.À a fine, furniremu prudutti di qualità più efficaci è servizii di pre-vendita è post-vendita per i clienti domestici è stranieri.

Cultura corporativa

1.Mission

Fornisce i prudutti di valvola di più alta qualità è e soluzioni fluide più ragiunate à l'utilizatori globale.

2.Visione

Diventà una cumpagnia di riferimentu di valvula chì l'impiegati sò fieri, rispettati da l'industria è più fiduciati da i clienti.

3.Valori Core

Basatu nantu à l'onestà, sforzate per a sopravvivenza per qualità, vincite per eccellenza, è esse forte per raffinamentu

Onestà: L'onestà è a fiducia sò e qualità basiche di esse una persona, è a gestione onesta hè u criteriu di basa per u sviluppu di l'impresa.

Survive per qualità: A qualità hè u fundamentu di a sopravvivenza di l'impresa, a basa di u sviluppu è l'arma magica per u successu.

Vinci per eccellenza: Vincite i clienti è u mercatu cun un design perfettu, una qualità eccellente, un rendimentu eccellente, un prezzu raghjone è un serviziu attentu.

Furtificà cù precisione: attraversu una gestione raffinata, un equipamentu sofisticatu è dimensioni precise, pudemu fà prudutti squisiti.U standard di i prudutti industriali basatu nantu à i bisogni di l'artisgianatu hà vintu l'elogio è a fiducia di i clienti in u mondu sanu.

4.Spiritu d'impresa

Onestà è integrità, dedizione è diligenza, unità è pragmatismu, pionieri è innovatori.

Prughjettu di aghjurnamentu di a gestione di l'imprese


Postu tempu: Jul-09-2021