Banner-1

AQUATECH AMSTERDAM Esposizione di Trattamentu di l'Acqua

In 2019,Valve Dongshenghà participatu à l'AQUATECH AMSTERDAM International Water Treatment Exhibition in Olanda, u numeru di stand hè 12.716A, chì durò 3 ghjorni, da u 5 di nuvembre di u 2019 à l'8 di nuvembre di u 2019. Cum'è un expositore veteranu di a mostra, avemu sempre pigliatu u nostru. prudutti di valvola d'alta qualità à a mostra.

U sicondu ghjornu di a mostra, ci era un grande flussu di persone.I nostri dui dirigenti ghjunsenu à a sala di mostra prima matina è cuminciaru à stallà a mostra.

DongshengU stand di l 's hè statu affissatu bè, cù una varietà abbagliante di prudutti, è l'apparenza di i prudutti era bella, chì attrae parechji clienti di tuttu u mondu per piantà è amparà.I dui gestori di u cummerciu esteru ricevenu ogni cliente cun un surrisu è li furniscenu l'introduzione di u produttu prufessiunale è u serviziu.Un cliente lucale hè ghjuntu à u stand Dongsheng cun Dongshenglettera d'invitu à l'esposizione di prima matina.Dopu avè amparatu nantu à uvàlvula di cuntrollu di doppia piastra, era chinu di lode per a qualità è l'apparenza di a valvula.Allora, u cliente hà listatu i so bisogni per a cunfigurazione di a valvula è e esigenze, i nostri dirigenti daranu una citazione dopu.

A dopu meziornu, u padiglione avia un flussu più grande di persone.I clienti eranu cum'è l'onde di l'oceanu, chì si precipitanu in uDongshengstand unu dopu à l'altru.Diversi clienti anu bisogni diffirenti, registrendu l'infurmazioni di i clienti, cullendu carte di visita di i clienti è introducendu prudutti à i clienti...L'aumentu bruscu di u voluminu di i clienti hà fattu i dui gestori in furia, ma anu mostratu u spiritu di u travagliu in squadraDongsheng, hà spartutu l'accolta di u travagliu, è s'adatta rapidamente à u ritmu di u travagliu, è u travagliu di accolta cuntinuava à esse realizatu in modu ordinatu.

Un distributore d'Italia hè statu cuntentuDongshengi prudutti è i prezzi.Dopu avè intesu a nutizia chìDongshengreclutava agenti da tuttu u mondu, hà spressu una forte intenzione di agenti.Dopu a negoziazione, u cliente hà decisu di visitàValve DongshengFabbrica.I dui partiti accunsenu nantu à dettagli specifichi.U prucessu di visita, u cliente torna cun satisfaczione.

À a fine di un ghjornu impegnatu, fighjendu un fogliu di carte di visita di i clienti, sentimu chì u travagliu duru di u ghjornu hà u megliu ritornu.

Per mezu di l'esposizione,Valve Dongshengdimustrava prudutti valve high-di qualità à i clienti intornu à u mondu sanu, chì ùn solu allargata u mercatu internaziunale, ma dinù chì u mondu vede i prudutti boni valvola di China.Un successu cumpletu!


Tempu di pubblicazione: 03-09-2021